The king of spring is back!
”cea mai mare campanie naţionalã de promovare a consumului de vin rosé şi a stilului de viaţã asociat acestuia, revine pentru al treilea an consecutiv. Anul acesta, între 12 aprilie şi 12 mai, 38 de restaurante şi cafenele din Bucureşti, Cluj, Iaşi, Braşov, Timişoara şi Sibiu vor deveni ambasadorii vinului rosé.
Pe parcursul celor 31 de zile de campanie, restaurantele partenere vor afişa meniuri speciale și vor prezenta vinurile înscrise în campanie,vor informa publicul în legãturã cu caracteristicile vinului rosé (cum se produce, asocieri gastronomice).
Pe meniurile “Primavara în rose” vor figura anul acesta 10 vinuri rosé de la 7 producători şi importatori de vinuri (Crama Girboiu, Castel Vinum, Vincon Romania, M1. Crama Atelier, Casa de Vinuri Cotnari, Heinrig Distribution, GSA Wines&Sounds).
Vinurile vor fi comercializate în două categorii de preţ: prima la 50 lei/sticlă şi 10 lei/pahar şi cea de-a doua la 70 lei/sticlă şi 14 lei/pahar.
“Primăvara în rose” are ca principale scopuri promovarea generică a consumului de vin, educarea consumatorilor, poziţionarea superioară a vinului în mintea clienţilor şi încurajarea stilului de viaţă asociat acestui produs. Ca şi ediţia trecută, “Primăvara în rose” se va bucura de o promovare pe măsură. Pe lângă miile de pliante şi materiale de promovare realizate, campania va fi susţinută media de ProFM, unul dintre cele mai renumite posturi de radio din ţară.
Spot PRO FM – Primăvara în rose
Leave a Reply