“Cat de bine iti cunosti orasul?” au auzit niște domni sau domnițe, care aflați pe la birou, care pe la barurile din țară.

Păi cum cât de bine? Ia să vedem?! moment in care tabletele electronice aflate deja pe mesele locantelor s-au activat și au invitat la completare. In funcție de scorul obținut in aplicație, masa care a obținut cele mai multe puncte a câștigat una bucată experiență Heineken.

Care n-a fost de ici de colo, ci o invitație la un party privat, într-o locație asemenea.

Campania Heineken Cities a purces la începutul lunii octombrie. Fanii Heineken trebuiau sa demonstreze cat de bine își cunosc orașul pentru a fi selectati. Au demonstrat-o se pare, pentru că, din ofertele Heineken, adică show-ul de cabaret la Mulanruj, cina la Silk Sky Bar, cina moleculară de la The Artist ca marele premiu pentru cei care au acceptat provocarea, a fost biletul de intrare la petrecerea organizată în Trenul Regal, Remiza Mogosoaia.

Aici a fost o mega surpriză. Plăcută. Gojira mixa la platanele montate intr-unul dintre vagoane, urcarea se făcea prin achizitionarea gratuită a unui bilet de 330 ml, muzica suna bine iar serviabilii chelneri patinau printre invitati cu mici antreuri, pateuri și alte sărățele.

La un Shanghai am discutat cu nea Gică (Sau Stelian, Florian? oare?!) mecanicul locomotivei muzeu:

– cu asta am filmat ultima dată cu Nicolaescu. Am fost cu ea până la Sinaia. Merge ca unsă. E făcută la Craiova

– Haideți, noroc! Și cu cât merge?

– 80 km/h.

– oricum e prea rapidă pentru căile române..

– hehe..

We had fun. Private fun.

maga&tudoran #openyourcity

Gojira had fun:

Gojira

and some others had fun: