E frumos și sună bine! Iată o campanie pornită pe Instagram în care teasingul a durat fix cât să trezească interesul. Campania în sine a reprezentat pentru mine un interes și mai și.

Despre ce e vorba?

Știi momentul ăla în care te uiți pe fereastra și/sau la ea și vezi lucruri pe care vrei să le memorezi 4ever? Mie mi s-a întâmplat acum vreo lună când aflat în vizită la Queen Moro, aciuit de ploaie am ridicat ochii și am văzut un curcubeu. ‘Uau!’ Atât am putut exclama în timp ce am pus rapid mâna pe iPhone ca să trag. Poza, desigur.

 



 

Houston, we have a contest!

Ești blogger cu sau fără instagram? Dar cu siguranță cu o pagină de facebook? Și tu trebuie să ai un moment în care crezi că vezi ceva relevant la fereastra sau prin fereastra, nu-i așa? Și ce faci?   Păi pui instant mâna pe telefon ca să o fotografiezi. Nu? Dacă răspunsul e da, ar fi interesant să știi că s-ar putea ca poza ta să se încadreaze perfect într-una din categoriile următoare: #fericire, #bucurie, #relaxare, #siguranta, #confort, #dragoste, #stil, #Romania, #inovatie, #joaca, #orizonturi. Iar dacă folosești hashtagul proiectului #lafereastramea, fotografia ta ar putea fi înscrisă automat în proiectul Veka România. Până la celelalte condiții aș eununța de ce să o faci și aș enumera premiile:  

Premiul I – 1 MacBook Air în valoare de 1500 euro

 

Premiul II și III – câte un voucher de la Emag în valoare de 1000 lei.

Ce-ar mai trebui să faci după ce ai terminat procesul creativ este să faci poza publică (mai ales pentru conturile private de pe Instagram), să folosești hashtagurile și neapărat să dai tag către pagina de Facebook VEKA  și, respectiv către contul de Instagram VEKA pe Instagram (e condiție și în regulament iar în felul acesta poți să-ți anunți participarea în concurs). 

A photo posted by VEKA Romania (@vekaromania) on

 

Concursul se desfășură în perioada 24 august – 18 septembrie, iar câștigătorii vor fi anunțați după jurizare, până la data de 25 septembrie.

Juriul este alcătuit din endorserii oficiali ai campaniei, dintre care mă bucur să fac și eu parte: Cristian ManafuRadu ValcanDragoș AsafteiCristina Mazilu, Cristian Vasile (București Optimist), Alex Damian cât și un reprezentant VEKA Romania.

Mai există un premiul de popularitate – fotografia ce obține cel mai mare număr de like-uri până la finalul concursului împușcă un voucher de la Emag în valoare de 2000 lei.

A photo posted by Radu Valcan (@raduvalcan) on

 

 

Așadar, mult stimat utilizator de camera telefonului mobil: fii creativ! Surprinde subiecte frumoase la fereastra ta sau a altora, dar atribuie-ți hashtagul #lafereastramea, alege poza cu atenție pentru că trebuie sa respecți regulamentul de concurs!

Pentru a te prinde mai ușor, un search pe #-ul cu pricina cred că ajută.

Așadar, recapitulăm:

  1. Lasă-te dus de val și pozează!
  2. Folosește hashtagurile (cel de temă cât și cel de campanie #lafereastramea)
  3. Aplică un tag paginii VEKA – pentru Facebook doar de pe desktop, pentru Instagram direct din aplicație.