Fain oraș. Munchen, adică. Fain tare. L-am văzut din noul 420 coupe cabrio pe care l-am testat la începutul lunii mai. L-am văzut și decapotat și capotat.
Legat de mașină, n-am prea multe de spus. Adică aș avea, dar sincer, sunt unelele lucruri ce nu mi-au plăcut de loc.
Am să plec de la prețul autoturismului pe care îl găsesc potrivit pentru echipamentul de pe jucărie, dar de la care voi tăia cu fiecare neajuns.
Primul lucru pe care l-am găsit nelalocul lui e că mi-a luat 2′ să văd butonul și să împachetez plafonul. Nu se face așa ceva. Trebuie un meniu, ceva acolo, care să te facă să muncești. Nu un ‘sesam deschide-te’ la un click. Apoi, faptul că aștept sub 30 de secunde ca să văd cerul nu mă face mai important în ochii celorlalți. Tăiem 4500 de euro.
Siri-ul ăsta al mașinii, această Delia Budeanu care îți zice ce să faci și încotro să o tai, e atât de sexy, că de ciudă, nu faci neam! doar ca să o mai auzi vorbind. Mai că ai dezvolta o relație cu ea. ‘La următoarea intersecție faceți dreapta!’ Ei bine, nu! E singura femeie ce nu se supără că n-o asculți, și cu calm, îți sugerează instant altă variantă. Parcă și văd un articol viitor scris de Radu F. legat de dragostea de GPS. În fine, e prea de tot. Merg ascultând-o și cresc consumul. Iar de la 7,5 la sută la un plin de dragul ei, e cam scump. Mai tăiem 3 mii.
Ah, lenea e cucoană mare. Și dacă mi-e lene să tastez ținta dorită pot apela la serviciul de protocol BMW.
– Hallo, i am X. How can i help you.
– Well, i wish să halesc un chinezesc very good in Munchen. Can you possibly lead me to the best of it? A sort of Dristor but with GongBao duck?
Iar ăla de la capătul liniei te ajută, iti fixează in mașina ruta și dă enter. Iar vine Delia Budeanu și te însoțește la masă, la care, evident că ea nu mănâncă, doar e la cură de slăbire. Jizăs, e prea tare treaba asta și strică. Încă 2567 euro.
Conectivitatea cu smartmediul înconjurător este mult prea rapidă. Adică fie blutuț, fie cablu, toate aparatele merg instant și, nah, te simți prea ca-n Germania.
Deși e un coupe, locurile din spate sunt prea încăpătoare, iar spațiul dintre, are locșorul ăla salvat pentru pahare. Ei bine, acolo nu e răcitor. Păi ce facem aici? Ghici ce? Jos 2000 de euro.
Mi-ai pus 4 moduri de a șofa, de la Super Sport la un avansat ecologist, cu suspensie adaptivă, cu ț, cu w, cu etc, iar eu am ales numai Eco Mode-ul, ca să trag și mai bine de rezervoru’ ăla. Prea-mi plăcea să stochez energia cinetică, de zici că jucam un Farmville cu generatoare pe frânare. Am testat capacitățile jucăriei la viteze mari, iar de la 240 în sus să știi că începi să simți viteza. Doctore, nu se face!
Auzi, știi ceva? Dă-mi 5000 și o iau. Jur. De fapt lasă, o iau și gratis. E modelul care te subliniază, îți face poftele, te binedispune și bucură.
Numa’ că dacă o iau , tre să mă mut undeva unde insolația are peste 3500 de ore anual, ca să mă pot bucura de ea decapotată și să nu mă uit cu tristețe la pielea Sensatec Veneto Biege sub particulele de praf.
Deci cum facem? O iau pe asta și mă duc în tară și facem să fie bine?
Leave a Reply