Știi senzația aia de o vreau, am/n-am nevoie eu tot o vreau?
O cunosc de la produsele Apple. E aidoma.
Damn, cum arată mașina asta..!
Jucăria de 1598 cm cubi și 135 kw are totuși o fază pe care n-am înghițit-o. Culoarea. Verdele ăsta jungle nu m-a convins. Însă tapițeria Loung Light Coffe..wăăă..
În rest, pe-afară ce ai putea să îi aduci la comentarii? Te uiți ca boul la capota nouă, mai te delectezi cu jantele din aliaj ușor 5-star Spoke Composite JetBlack de 18 inch și studiezi liniile alea negre care vin pe pachetul Piano. Că tot cântă, dinăuntru merge la fix iTunes-u’ conectat again-impecabil cu sistemul Mini Connected, iar boxele Harman/Kardon sună de rup. Dacă le dai totuși prea tare ascunzi huruitul sexy al motorului prelungit util cu tobele ce parcă ajută să te poziționezi superior în trafic.
Interiorul te face ca la Haga. Scaune sport încăpătoare pentru șofer și însoțitor. Negru Carbon. Ca să dea bine cu pianu, cred. Control full al stabilității, lucru pe care îl simți ca un must-have mai ales când pe curbe scurte simți totuși că mașina valsează olecuță. Dar DTC-ul compensează. Bine.
Bordul e același: fața de minimouse arogant, cu-n nas mic, cârn din care schimbi volumu (așa a zis albinuța acum o vreme). Volan sexy, piele, full!!
Am deschis capota și mi-am zis: ăă, well, we have a MINI! Am deschis portbagajul și-am exclamat: ăă, we have some space: un troller Bric’s 50x40x20, 2 cartoane de Jidvei și ceva pită. Acu’ nu e de călătorit decât ca mine, light. Deși, dacă stau să mă gândesc mi-am luat trollerul prea mare.
Aproape 1000 de km parcurși cu un consum de 10 și puțin. Cu tot cu urban. Aleargă, papă, ce-mai, ca un om mare. Poate ar mai fi un mini disconfort, dar sigur luăm la loto, bunica scoate de la Caritas iar mercur e în retrograd. Modelul testat e 41.686 € cu tot cu TVA.
Vibrația zilei 4.
Leave a Reply