E organizat, condus și câștigat de Dristor Kebab.

Da, de șaorma.

Lăsând glumele cu Oana Roman și șaormele deoparte, Dristor Kebab e încă o dovadă clară a faptului că se poate. Business viteză. Nu cu chinezi, nu cu patronat elvețian și know-how de nuș-unde. Tinerei care nu se calcă pe coadă, fete la casa de marcat ce vorbesc frumos cu fiecare șaormist, cu servicii interesante oferite clienților. De exemplu, aflat în centru vechi am asistat la o pază a bicicletelor făcută de reprezentantul agenției de securitate a locației cu pricina. Cool, nu?

Cu cifră de afaceri de milioane de euro, profit peste profit, părerea mea e că Dristorul se bazează pe omul ce caută alimentarea întocmai ca cea de la benzinărie, cu maximum 10 l. Nu caută rafinament, nu vrea altceva decât alimentarea rapidă, cu una de pui sau vită și puțin picant. Fără ceapă.

Iar după, înapoi la beție.