Ideea e simplă și cât se poate de complicată, in the same time:

Austria trebuie testată. Gustată. Nu doar văzută și schiată. Austria te poate distra, te poate obosi, te poate induioșa sau scoate din schema ta logică. Poate să te facă mai nebun decât ai fost sau poate să te ajute să-ți subliniezi ‘calitățile’.

Împreună cu cei 11 membri #auskia, am încercat să punem în lumină diferită ceea ce facem noi în această perioadă. Chimia dintre noi se poate simți, ne-am distrat și am încercat să amuzăm și pe cei de-acasă, privitorii ‘invidioși’.

Primele 2 aventuri sunt deja pe canal, a 3-a e la 86% upload. Dacă Austria e bună la multe, la internet mai are de lucrat. Totuși, să n-o vorbim ca de ceva la 100% perfecțiune.

#Auskia este un eveniment realizat cu sprijinul Tirol Werbung și susținut de Wizz Air șiTNT Express.