Odată cu instalarea frigului, cu invazia de reclame și mai ales de decorațiuni specifice sărbătorilor de iarnă, suntem avertizați că este timpul pentru wishlist-uri și, mai ales, de dat iama după oferte și cadouri. Doar nu vrei să te prindă, din nou, 24 decembrie, transpirat și, mai ales, neinspirat. 

Mastercard vine în întâmpinarea tuturor cu oferte de neratat pentru mamă, pentru soacră, pentru masă, pentru casă și, mai ales, pentru sufletul celui care plătește! 

BIGOTTI

Și cum inspirația vine la pachet cu locația, am descins în incinta primului magazin destinat în exclusivitate bărbaților. Cu o veche tradiție, Bigotti a reușit să atragă atenția prin varietatea de produse destinate modei masculine. Așa că, orice reprezentant al sexului neîndemânatic într-ale modei reușește, cu ușurință, să își creeze ținute complete și accesorizate dintr-o singură vizită și, mai ales, adecvate oricărei situații. Ca să ajute și mai mult, Bigotti a dezvoltat 3 linii principale care pot fi experimentate atât în fiecare magazin, cât și în magazinul online: Colecția BIGOTTI (vestimentație business, în stil clasic și smart casual), EGOBIGOTTI (ținute casual) și ARTIGIANI (ținute clasice și de ceremonie, adresate consumatorului sofisticat). 

Ce să mai…, intrat, văzut, probat, împachetat, dat cu cardul! Primele cadouri – checked!

Și pentru că este un magazin care se respectă, parteneriatul cu Mastercard oferă clienților și o reducere de 10% pentru orice produs achiziționat în magazine sau direct de pe site (www.bigotti.ro). 

This slideshow requires JavaScript.

Ce să mai… la dolce vita! 


VINEXPERT

Românului îi șade bine la masă! Iar mesele de sărbători știm cu toții că sunt multe, dese și mai ales grele! Bradul împodobit, sarmalele aburinde, mirosul de cornulețe calde, singur acasă la tv… sigur nu mă vor ridica de pe canapea să dau o fugă la magazin să iau o sticlă de ceva, așa că un stoc generos la timpul lui crește pofta de salată de boeuf. 

Și unde altundeva să merg, dacă nu la una dintre locațiile VINEXPERT, și anume la The Wine Club & Bistro. Cu gândul la iarnă, cu nasul în pahar și o porție generoasă de coaste frumos rumenite, deja mi s-a conturat în minte lista de vinuri; mai rămân de ajustat doar cantitățile.

Încă din 1999, de la deschiderea sa, VINEXPERT a reușit să aducă în paharele clienților cea mai bună selecție de vinuri premium, dar și cea mai bogată colecție destinată iubitorilor, cunoscătorilor și colecționarilor. În magazinele sale, clienții găsesc atât vinuri românești premium, de la marile Château-uri din Franța, cât și mărci internaționale de renume sau cele mai bune vinuri din Lumea Nouă. Iar dacă simți că momentul cere ceva mai sofisticat, poate chiar o ediție limitată a unui produs, în categoria super premium, tot VINEXPERT oferă vinuri cu adevărat speciale, unele dintre acestea fiind produse în cantități foarte mici și serii limitate. Pe lângă acestea, pot fi găsite și vinuri românești de colecție, VINEXPERT fiind singura rețea de magazine ce deține vinuri de până la 70 de ani vechime. 

Mastercard nu se dezminte și aduce clienților săi pe lângă reducerea de 10% reducere pentru orice produs achiziționat și o sticlă de vin în miniatură la achitarea notei de plată la bistro.  

De îmbrăcat rezolvat, atmosfera e pe mâini bune de Drăgășani, mi-a rămas doar barba de pregătit, oleacă de oud pe gât și vizita anuală la oftalmologie. Deh, de la atâtea etichete citite.


GETT’S Man

Barba este un subiect sensibil! Doamnelor, cunoașteți, căci la fel vi se întâmplă și dumneavoastră cu podoaba capilară! Trăim aceleași frici când ne-o încredințăm cuiva, aidoma dumneavoastră! Să nu-mi taie prea mult, să fie simetric, dar sa nu-mi asprească trăsăturile, dar să pară și natural. Cunoașteți! Nu mai detaliez.

This slideshow requires JavaScript.

Deși piața antreprenorilor în zona de barbershop a crescut odată cu nevoia noastră de a nu ne mai arunca într-un coafor și de a fi nevoiți să aflăm despre toate serviciile la care doamnele apelează, prea puțini știu cu adevărat să trateze podoaba facială. 

GETT’S Men vine cu un concept nou, un barbershop care mizează pe servicii premium de barbering și grooming: bărbierit cu briciul, prosoape calde și scaune care se transformă în pat pentru a permite masajul de relaxare. Așa că bârfele masculine sunt perfect securizate!

Rasul, tunsul și frezatul vin la pachet cu 15% reducere transformate în puncte valorice, cu care se pot plăti servicii în oricare dintre saloanele GETT’S Men, asta dacă apelezi din nou la Mastercard. În plus, punctele bonus se pot transforma în beneficii, astfel îți poți achiziționa servicii, produse profesionale de îngrijire, chiar și Gift Carduri pentru prietenii apropiați. Mai mult, poți descărca aplicația GETT’S App și, astfel, ești la curent cu informații cu privire la ultima vizită la salon, punctele de fidelitate acumulate, precum și adresele locațiilor și localizarea lor. Așa poți programa o nouă vizită cu reminder, sau contacta telefonic salonul dorit. Totul la un click distanță și un bip pe POS! 


BEAUTIK Haute Parfumerie

Și ca un geamăn autentic, am lăsat pe finalul zappingului cea mai grea alegere referitoare la cadouri, și anume parfumul. Întotdeauna mi s-a părut extrem de complicat să-mi aleg sau să aleg un parfum. Am mers, de cele mai multe ori pe instinct, dar am descoperit că în loc să caut acul în carul cu fân, mai bine să mă încredințez pe mâna experților în materie. Așa că, încă de la înființarea sa, BEAUTIK Haute Parfumerie m-a cucerit definitiv. Spațiul elegant și rafinat, preocuparea, răbdarea și atenția pentru clienți m-au fidelizat în timp. 

This slideshow requires JavaScript.

Personal, prefer locația din Dorobanți, mai ales că o parte a magazinului a fost transformată într-un mic muzeu al parfumului. Din cele peste 15.000 de obiecte de parfumerie colecționate, o parte sunt expuse într-o zonă special amenajată a magazinului. Parfumuri autentice românești vechi, ediții franțuzești de colecție, pudre de obraz dintre cele mai fine, recipiente de cristal, dar și parfumurile preferate ale Regelui Carol I și Reginei Maria te așteaptă să le descoperi pe rând. Chiar dacă nu se pot mirosi, fiind protejate de o vitrină, toată această colecție dezvăluie o istorie a frumosului și a eleganței. 

Alegerea unui parfum, mai ales al unuia de nișă, poate fi considerată o provocare, asta pentru că pentru cei care îți vâră sub nas diversele arome este extreme de important să afle cine ești, ce faci, ce preocupări ai, ce stil vestimentar adopți, ce note iți plac, ce anume cauți la un parfum, ce te inspiră… Pare un chestionar demn de FBI, însă, nu ai cum să pleci dezamăgit, dacă răspunzi cu sinceritate și, mai ales, dacă ai răbdare ☺! Încă ceva, nu ești convins? Nu este nicio problemă, oamenii te îndeamnă chiar să mai testezi, să aștepți sau să revii.

Însă, noile colecții de parfumuri, la a căror lansare au participat chiar și unii parfumieri, aici în România, sigur pot convinge pe oricine este în căutare de creații iconice și unice, asemenea unei semnături olfactive, care se transformă într-un stil personal inconfundabil.

Printre cele mai renumite branduri de parfumerie disponibile, se regăsesc nume din avangarda parfumeriei moderne, precum: Diptyque – o casă sinonimă cu șicul parizian, Escentric Molecules – cu un concept complet diferit și surprinzător, Maison Francis Kurkdjian – înființat de celebrul Francis Kurkdjian, autorul unor parfumuri care au făcut istorie sau Juliette Has a Gun – cu o abordare ireverențioasă, creat de Romano Ricci, nepotul legendarei Nina Ricci. Cu o sticluță semnată de Mr. Francis sau de nepotul celebrei Nina, poți liniștit să aștepți Crăciunul cu un spumant în pahar. Sigur gestul se va aprecia! La cumpărarea parfumului, evident cu cardul Mastercard, pleci și cu un cadou constând într-un produs al unuia dintre brandurile de lux din BEAUTIK Haute Parfumerie. 


OPTIblu

Ultima vizită – OPTIblu! De ce OPTIblu? E simplu! Pentru că toate opticile medicale OPTIblu sunt dotate cu aparatură modernă de ultimă generație și personal specializat, reprezentat de optometriști, medici oftalmologi și consilieri în vânzări și, mai ales, pentru că cele mai multe dintre magazine sunt la un mall distanță! Umpli coșul cu mâncare, bagi și-un ochi la medic. Mersul anual la oftalmolog, mai ales pentru un ochelarist ca mine, este un must! 

This slideshow requires JavaScript.

Pe lângă control, faptul că în fiecare magazin, cât și pe site-ul lor, www.optiblu.ro, găsești peste 3000 modele de rame, transformă locațiile OPTIblu în raiul ochelariștilor sau fashioniștilor, pentru că nu lipsesc mărcile premium din portofoliul OPTIblu. Fendi, Celine, Gucci, Dior, Prada, Linda Farrow, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Max&Co, Max Mara, Tom Ford, Montblanc, Maui Jim, Oakley, Dolce&Gabanna, Diesel, Moschino, Giorgio Armani, Polaroid, Carrera, Pierre Cardin și Fossil sigur își pot găsi nasul pe care să se etaleze, fie că-s pentru a-i clarifica imaginea lui Brad Pitt, sau pentru a reduce ridurile de frunți. 

În ceea ce mă privește, un control rapid și alte dioptrii mi-au scos din nou cardul din buzunar. 

Dacă ai drum și tu, nu uita că Mastercard te ajută cu oferta anuală de 10% reducere pentru lentilele de contact și soluțiile pentru întreținerea acestora și 15% pentru celelalte produse.

În rest, dacă ai un Mastercard în buzunar, nu te sfii să-l scoți! Nu știi de unde sare oferta și, mai ales, cadoul!