Well, acest post este despre activări. Îmi place cuvântul ăsta. O să-l mai folosesc.
Heineken(R) a sărbătorit aniversarea celor 140 de ani prin activări inovatoare în mediile online și offline, implicând atât consumatorul, prin intermediul rețelelor de socializare + media normală, cât și vip-uri din lumea mondenă și niscaiva lideri de opinie din industrie.
Campania a fost derulată între 21 februarie și 31 martie, axându-se pe o joacă în offline, dar legată de cel mai mare ecran LED din țară (Cocor Channel), printr-o aplicație interactivă dedicată consumatorilor din Romania, Time Capsule. Prin această jucărie fanii au transmis mesaje aniversare mărcii olandeze, având posibilitatea să câștige o excursie la Amsterdam, un eveniment VIP care a reunit cele mai importante vedete și lideri de opinie de la noi de pe lângă casă. Bere multă și femei.
Și eu m-am activat, atât pe Cocor în poziția normală, cât și-n online + offline. Continui să mă activez și duminică în ApropoTV, unde, alături de Andi, ne-am distrat la urmărirea unor reclame Heineken din anii 80-90.
Luați o probă video până una alta:
p.s. Frumoasă treabă afacerea asta de familie, Heineken. Succes, nebunie, simț al umorului. Ceva specific olandez, cred.
Leave a Reply