Se dă un titirez de 1,4 tone. Se ia un morot de 2 litri și se alocă 184 de cai putere. După toate astea se pune sistemul xDrive ca să fie bine pentru tot poporul neamț și oleacă de alții. Titirezului, dacă se cere, i se mai adaugă și-un pachet M sport, la un 3mii și ceva.
N-am avut senzația mai de cart niciodată într-o altă mașină. Sunt un fan al SUV-urilor, însă jucărioara asta albastru-de-metil-Estoril (668 e cu tot cu TVA) m-a făcut să nu las volanul din mână.
Am purtat-o ca promotorul, atât pe asfalt uscat, umed, cât și pe niște serpentine acoperite de zăpadă (defileul Jiului, între Brezoi și Petroșani). Cartul 4×4 stă pe curbe excelent, știi că te poți baza pe dânsul, iar împinsu’ de la spate și cuplul de 389 Nm nu doar că te scoate lesne, dar îți creează o super plăcere. Te îmbie totuși la viteză, fapt penalizant la puncte și altele.
La design aș spune că grilele stopurilor de pe spate sunt senzație, iar mirosul unui model BMW nou e parfum de fericire. Plus micile detalii care fac diferența.
Modelul condus face 45 076 euro cu tot cu TVA.
Leave a Reply